寵愛Pet Pet|周嘉洛下體出現疑似激凸情況原來後天加工 發春夢見到林夏薇澄清真相原來係?

文: 羅志宏
2023.08.11

TVB劇集《寵愛Pet Pet》昨晚(10日)一集講到聲仁(周嘉洛飾)與金惠婷Paula(林夏薇飾)經歷種種後,阿仁對Paula的感情再度升溫,但阿仁礙於對姊弟戀有所顧忌,未能衝破心理關口向Paula示愛。後來阿仁因換燈膽時跣腳差點吻上Paula,心猿意馬的阿仁回家後借酒澆愁,豈料發了一個春夢...

有網友發現阿仁夢見Paula的場口中,嘉洛下體出現疑似激凸情況,不過其實嘉洛並沒有動L,只在與劇組商量過後,為了配合發春夢劇情決定後天「加工」,嘉洛受訪時笑言:「呢場戲講述血氣方剛嘅汪聲仁夢見自己求愛成功,所以刻意設計咗一個低調嘅生理反應,一種對意中人表達渴求嘅表現,希望留意到嘅觀眾有共鳴感。」

汪聲仁(周嘉洛飾)夢中竟全是與Paula(林夏薇飾)的甜蜜畫面,最終阿仁藉着酒意說愛你向Paula表白,惟不但被Paula嫌棄成身酒氣,還意外發現情敵定風(黃子恒飾)赤裸上身在Paula家中出現,阿仁誤會二人關係,最終焗打退堂鼓…

其實今次並非嘉洛首次為藝術犧牲,在同樣由Andy監製的《痞子殿下》中,嘉洛亦曾親身上陣露股,嘉洛當時受訪時說:「都係為咗效果,對我嚟講無傷大雅。」認真專業。

 

圖片來源:劇集截圖、TVB


同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓