不正常愛情研究所|22歲女船家大爆不為人知的「船P秘聞」 女教授包男學生仲有30人天體船P

文: 羅志宏
2023.08.13

TVB J2台節目《不正常愛情研究所》由J2ers黃紫恩(Jojo)、陳國麟(Doniven)、胡敏芝(Karen)連同兩位客席嘉賓麥惠琪(Susuca)及伍倩彤(Gillian)主持,日前一集請來女船家芊芊,大爆不為人知的「船P秘聞」!

現年22歲的女船家芊芊做了船家5年,上年用自己的積蓄和問家人借來的錢,一炮過買下一艘屬於自己的船。芊芊在節目大爆多個船P秘聞,當中包括女教授落重本包船做𡃁仔跟得阿媽,芊芊說:「佢揀一個二十人嘅Package,包晒滑水、滑梯、水泡同埋午餐,但佢哋咩都冇玩到,食飯仲叫埋我哋一齊食。之後個男仔去到邊,個女教授就跟到去邊,好似阿媽湊住個仔咁!」一眾主持聽完後都覺得該男仔應該是女教授的學生,Jojo更笑言:「跟得佢上船,實拎到straight-A架喇!」

另外問到芊芊有否遇過Crazy Party,芊芊驚爆曾經接過一單天體船P,她說:「有男有女,有老有後生,有靚有唔靚,差唔多成三十人。佢哋一上船就話要去冇人、冇船嘅地方,仲收晒我哋船家嘅電話,連佢哋自己人電話都收埋。」

正當以為30人天體船P已經夠爆,芊芊再指發現一個神秘的篋,她說:「原來佢哋帶晒啲『玩具』上嚟玩。」Susuca再追問:「有冇喺你面前做啲咩過份嘅嘢?」芊芊說:「睇到晒佢哋做咩,仲話你鍾意可以Join,但我冇Join到!」

 

圖片來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓