25歲波波黃婧靈近照右手驚現10多條血痕 被指𠝹手自殘以6字回應「我也沒有介手」

文: 羅志宏
2023.08.14

TVB女藝人波波(黃婧靈)近年榮升「新一代咪神」,洶湧上圍一直成為網民焦點,日前她在IG社交帳戶上載新相,雖然收起澎湃上圍,但仍難掩一副S形好身材。不過,有眼利的網民就發現相中波波的右手手臂驚現10多條血痕,陷𠝹手自殘疑雲,而波波就以6字親自回應傳聞。

波波(黃婧靈)擁有36E上圍的出眾好身材,日前她在IG分享近照,見她身穿藍色間條連身裙,寫道:「散下步,遠離toxic人,呼吸新鮮空氣,食鍾意食嘅嘢,乃人生一大樂事也」,不過就有眼利的網民發現,波波的右手前臂有10多條疑似𠝹手造成傷口血痕,更有人留言問「右手𠝹手?」。

時隔數日,波波就親自出PO回應,寫道「我也沒有介手」,表示每年都會唔小心燒親自己,以前炸到塊面二級燒傷,而今年就是「燒手」,否認了𠝹手自殘一說。

 

波波前年被指升呢成為總經理曾志偉的「愛將」,但其實近一年參與幕前演出的機會不多,今年甚至幾乎絕跡所有綜藝節目,有傳波波已失寵,一直坐冷板凳,僅獲參演新劇《妳不是她》、《痞子無間道》小配角的機會。

 

圖片來源:IG@波波

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓