網民分享:想用曱甴屋捉小強 但竟誤捕10條檐蛇!

文: U Magazine
2023.08.15

檐蛇(四腳蛇)是一種經常於家中出現的爬蟲類動物,是一種會吃其他細小昆蟲的益蟲,多數人並不會刻意驅趕/殺滅牠們,但最近就有網民於Facebook一個滅蟲群組發文,指在家中放置了曱甴屋打算捉曱甴,但卻發現有10條檐蛇被誤捉,但事主卻無意殺滅家內的檐蛇,其後更有嘗試拯救牠們!

============
同場加映:
【家居達人】對付黐笠笠油垢!實試5款去油污產品 梳打粉、電解水、除油濕紙巾 邊樣最掂最有效?

============

曱甴屋誤捕10條檐蛇 網民其後嘗試拯救
該名網民於Facebook「香港滅蟲關注組」發文附上一張可見有10隻檐蛇被困於曱甴屋的圖片,並指本來打算用曱甴屋捉曱甴,但卻誤捕10條檐蛇:「放曱甴屋,諗住睇吓有冇曱甴,點知吸咗10隻簷(檐)蛇,我都唔想㗎,原來我屋企冇乜曱甴」,該網民其後補充指對家中有檐蛇出沒已習以為常,並無殺滅牠們之心,只是不知道曱甴屋亦會補捉檐蛇:「其實屋企經常有呢啲簷(檐)蛇,我都習以為常,一般都隨便他們走動,沒有傷害佢哋,所以應該累積了一定數量,只是不為意原來曱甴屋會令他們受罪」,而在事主的一番努力下,最後亦表示成功救回一條被困的檐蛇:「終於救咗一條,仲有生命」

有網民分享自己在家中所放置的曱甴屋竟然誤捕捉了10條檐蛇。

事主表示其實自己並無傷害檐蛇之心,後來經一番嘗試後亦成功幫助了一條被困的檐蛇脫險。

網民:用油可令檐蛇脫困!
帖文亦引來一眾網民熱烈回應,有網民指事主家中少曱甴是因存有多條檐蛇:「有咁多(檐蛇),梗係冇曱甴啦,有都畀佢地食曬(晒)啦」,亦有網民笑言在事主捕捉了多條檐蛇後,家中便將會有曱甴出現:「恭喜,你之後就如願地有小強了」、「而家你屋企會有曱甴了!」,而有部份網民則關注多條檐蛇的存活,並指可使用油助牠們脫困:「可以用油幫佢地(哋)脫困,請樓主高抬貴手,倒啲食用油,用棉花棒好輕力慢慢幫佢撥出黎(嚟)!一定要慢慢,唔係好易斷手斷腳」、「我救時用生油,浸開啲膠又要比(畀)佢呼吸到。救出後用噴水壺噴走佢身上啲油同膠。啲膠痴(黐)到佢皮都甩㗎」

有網民指可倒一些食用油在曱甴屋上以令檐蛇脫困。

text/Jonathan
photo/HKET圖片庫、香港滅蟲關注組@FB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓