張致恒老婆雯雯突然離家出走不通知親友? 挺巨肚拖行李走人:「我要冷靜幾個鐘」

文: 羅志宏
2023.08.15

張致恒(Steven)夫婦的家庭事一向有戲劇性過電視連續劇,繼早前Steven被爆因為借錢糾紛而搞到眾叛親離,老婆雯雯今日(15日)終於忍無可忍,突然在IG社交網上貼出相片,見挺著巨肚的她拖行李走人,似乎是離家出走,寫道:「我要冷靜幾個鐘」。

時隔數小時,雯雯就在IG更新最新動態,原來雯雯「冷靜幾個鐘」是去了「幾小時 Daycation 放鬆一下」。雯雯在IG上載了多張Daycation的相片,並拍片「Room Hour」介紹今次時鐘酒店「華麗海灣酒店」的房間,並寫道:「日常照顧幾個小朋友好攰,真係好需要幾個鐘休息冷靜下」、「又夠鐘 check out 返屋企煮飯啦」。

 

別人都知道雯雯火爆,早前宣布停用收費IG後,今日(15日)雯雯就突然更新舊有的IG社交帳戶,貼出挺著巨肚拖行李走人的相片,寫道:「我要冷靜幾個鐘」,並開Q&A問網民:「有冇地方介紹」。

雯雯突然離家出走的舉動再度引起網民熱議,不少網民就非常關心大肚雯雯的情況,並以衛蘭的經典歌曲《離家出走》鼓勵雯雯,提醒雯雯不要「豁出去漫遊 不通知親友」。

 

 

圖片來源:IG@雯雯

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

【搶先送❗】Rollink可摺疊行李箱🧳!

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓