逆天奇案2|炎明熹Gigi再度空降劇組拍攝重頭劇 孖視帝視后同劇演出未曝光劇照搶先睇!

文: 羅志宏
2023.08.15

由劉家豪監製的劇集《逆天奇案》於2021年播出時叫好叫座,榮登當年收視冠軍,於是再接再厲開拍續集《逆天奇案2》,再度起用原班人馬陳展鵬、林夏薇、馮盈盈、黃智賢演出。而監製日前就在微博平台率先公開未曝光的劇照,當中竟然驚見《聲夢傳奇》出身的炎明熹(Gigi)有份參與拍攝。

《逆天奇案2》作為重頭劇續集,拍攝正如火如荼,而監製劉家豪就搶先公開多張未曝光的劇照,其中一張就驚見炎明熹(Gigi)的驚喜演出,見到Gigi劇中的造型以露腰上衣及格仔短裙登場,慌張逃跑離開現場,而背後則有「炎明熹」字樣的應援牌,相信今次炎明熹亦是本色演出,拍劇做回自己。

而監製劉家豪在微博出PO留言寫道:「森Sir(陳展鵬飾)阿Wing(林夏薇飾)究竟甜蜜定慘情?Nic Sir (黃智賢飾)鍾大狀(蔣祖曼飾)肯定甜甜蜜蜜,尤麗(劉佩玥飾)點解咁樣望住子樂(張頴康飾)?Gigi炎明熹強勢加盟,《逆天2》全速拍攝中!」

圖片來源:微博@劉家豪


同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓