王浩信鏡頭前罕有深情剖白最後一通電話打畀邊個 答案內含老婆陳自瑤令人意想不到

文: 羅志宏
2023.08.18

王浩信與陳自瑤這一對話題夫婦的感情狀況一直備受大眾關注,雖然婚變傳聞傳足N次仍然疑幻似真,但二人都否認婚姻亮起紅燈。早前,王浩信作客好友陳敏之的Youtube頻道節目時,被問到「在森林遇上意外,最後一通電話會打給誰?」這條問題,就在鏡頭前罕有深情剖白,令人聯想到其太太陳自瑤。

王浩信早前在陳敏之的Youtube頻道節目擔任嘉賓,在Q&A快問快答的尾聲環節,就被設計了幾條情境問題,其中被問到「當你在森林遇上意外,但電話只剩2%電,最後一通電話會打給誰?」這條問題,而王浩信就先打趣道:「緊係報警啦」。

不過,陳敏之就要求王浩信回答得深入一點,陳敏之就表示自己會「三人會議」,先致電給老公,再打給媽媽,再分拆來電打給兒子等。之後,王浩信就回答「咁我打畀我成家人啦,你哋快啲gather埋一齊先...」見他將最後一通留給屋企人,足見重視家庭關係。

雖然王浩信就未有開口提到老婆陳自瑤(Yoyo),但「屋企人」向來是王浩信與陳自瑤公開的稱呼,相信這個答案也令人聯想到Yoyo。

圖片來源:Youtube@陳敏之、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓