20年港姐亞軍陳楨怡殺入劍壇武術節奪兩金 星途平平疑轉換跑道褪下藝人身份?

文: 羅志宏
2023.08.17

2020年港姐亞軍陳楨怡(Celina)於去年因為受感情糾紛和負面新聞累事,令其形象插水,但仍獲TVB解凍拍劇。近日,陳楨怡就在IG社交平台上,分享了參加武術比賽的相片,原來她最近解鎖了新技能,積極學習劍術,更連奪劍術及對打長槍項目金牌,似乎為形象「洗底」下了不少苦功。

陳楨怡(Celina)在IG社交平台上,上載了首度參加武術比賽的相片及晒出獎牌照,她寫道:「第十八屆香港國際武術節終於結束了,很滿足下半年set比自已學劍術和參加比賽的目標達成了。多謝師父鼓勵我學劍同參加比賽,如果唔係我唔會有呢個勇氣!」

在劍術及對打長槍項目上連奪兩面金牌的陳楨怡成績驕人,她續寫道:「多謝師兄同我密集式訓練,超有耐性教我每一個動作。一分鐘嘅套路雖然好似好短,但啲細節位真係練左好耐,係我練到膝頭瘀到想放棄的時候,你仍然一直鼓勵我堅持到底」,又表示終於明白「台上一分鐘台下十年功」。

2022年,有報道指陳楨怡一腳踏兩船,傳出暗撻兩男的傳聞,而其中一名「男朋友」是圈中藝人周子揚,更冒著「綠帽疑雲」衝出來認頭,認兩人低調拍拖一年半,卻被陳楨怡劃清朋友界線。陳楨怡回覆傳媒時就僅稱周子揚為「認識嘅朋友」,更強調「I am single」,周子揚疑似單方面被分手。

 

 

圖片來源:IG@陳楨怡、節目截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓