童年回憶!Sanrio卡通人物「迷你版」三格膠櫃桶扭蛋/盲盒:Hello Kitty/Tuxedosam/Little Twin Stars/Marroncream

文: U Magazine
2023.08.19

無論是任何年紀的女生,應該都曾經擁有過(或渴望擁有)Sanrio卡通人物的三格膠櫃桶吧!由初代的Hello Kitty、Melody、Twin Stars,到後期的大口仔、Keroppi、PC狗,小時候都喜歡把心愛的「寶物」放在櫃桶內。Sanrio應該知道大家都好喜歡這些膠櫃桶,所以即將推出一系統扭蛋及盲盒,細細個,超得意,儲齊全套都唔怕無地方放!

============
同場加映:
【家居達人】對付黐笠笠油垢!實試5款去油污產品 梳打粉、電解水、除油濕紙巾 邊樣最掂最有效?

============

這次Sanrio共推出4款迷你版三格膠櫃桶扭蛋,分別有Hello Kitty、Tuxedosam、Little Twin Stars及Marroncream,每個高約40mm,每款更會送一把迷你膠梳,全部用上當年推出時的設計,充滿童年回憶!扭蛋每次500円,預計8月底開始發售。

↓↓ 一Click即睇! ↓↓

 

今次Sanrio這個迷你版三格膠櫃桶系列,最特別的地方,是除了推出扭蛋,更會推出盲盒!盲盒除了膠櫃桶仔及梳仔之外,還會附送鏡仔同匙扣,鏡仔的設計更是款款不同,Kitty是蘋果、Tuxedosam是紳士帽、Twin Stars是星星、Marroncream是花花,很有心思!每款770円,如果全套買就是3,080円,同樣8月底開始於Online shop、Loft(部分店舖)、Kenelephant(秋葉原/新橋/ Gransta八重北/ Ecute上野店)發售。

↓↓ 一Click即睇! ↓↓

 

text/ Katty
photo/ Kenele Store

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!