美國推清潔馬桶機械人 網民:再不努力 以後連洗廁所都冇得撈!

文: U Magazine
2023.08.25

科技日新月異,有不少別人眼中的厭惡性工作都可以假借機械人幫手理解。最近美國科技公司,設計咗一部洗馬桶機械人,只要幾個step就清潔完畢,慳水慳力慳人手。

============
同場加映:
【家居達人】瞓覺都有學問!專家教你點樣瞓得好 夠凍先瞓得好?枕頭應揀軟定硬?床褥散熱好重要!

============

每月1,000美元 公司廁所「立立靚」
美國紐約一間初創公司最近推出一款名為「Somatic」馬桶清潔機械人,以3D ToF傳感器再加上高精密度的3D地圖,進行自動化清潔。影片所見這個馬桶清潔機械人,不只會揭開馬桶蓋快速清潔馬桶,連廁所內的窿窿罅罅可以清潔得一乾二淨,仲有吹乾功能,不消幾分鐘廁所變得乾淨又乾爽。清潔完仲好有手尾關上廁所門。
該公司表示,客戶每月只需付1,000美元(約7,836港元)便能為寫字樓提供清潔服務,不過現在還是試驗階段,還未正式投入服務。

網民:搶人飯碗
雖然這款機械人能解決人類不想做的厭惡性工作,但亦有人認為這個機械人猶如近期的AI演員一樣,會搶走清潔工人的飯碗,有網民表示:「再不努力,以後連洗廁所都冇得撈」。唔知大家又點睇呢?

【info】
網址:https://getsomatic.com/


Text/Minna

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓