思家大戰|胡定欣遭李思捷狙擊單身問題 被問「40歲女人仍然單身的原因」

文: 羅志宏
2023.08.22

由李思捷主持及監製的TVB節目《思家大戰》最新一集邀到陳豪率領的「破毒強人」隊,成員包括胡定欣、蕭正楠、何廣沛和郭柏妍,當中一條問題問到「年紀超過40歲,又靚又Nice又叻又有錢嘅淑女,點解會單身?」,胡定欣就屢遭李思捷狙擊單身問題,但定欣見慣大場面未被拋窒,答得令人拍案叫絕。

問題問到「年紀超過40歲,又靚又Nice又叻又有錢嘅淑女,點解會單身?」,身為單身貴族的胡定欣即被李思捷瘋狂狙擊,有人回答「太花心」時,李思捷即追問胡定欣:「係咪呀?」不過見慣大場面的定欣未有被拋窒,只是淡定說:「點解望住我呀?唔知喎!我個人好專一。」之後,屢遭李思捷狙擊的胡定欣尷尬失笑幾秒後,就以5字再回答:「本身想單身」,霸氣外露頓令全場拍爛手掌。

近期《破毒強人》熱播當中,視帝陳豪(阿Mo)甫出場即以招牌「文華」聲和大家打招呼,思捷問到為何聲音會這樣?鬼馬的陳豪笑言:「因為食咗啲好嘢,飲咗啲靚咖啡之後,把聲就變咗High High地!」在劇中與陳豪有無限恩怨情仇的蕭正楠接著說:「我同阿Mo條線好好睇。」顧住硬銷自己「忽視」了隊友,旋即引來定欣和廣沛怒睥圍攻,知衰的阿蕭即補鑊耍冧:「條條線都咁好睇!」劇中飾演啞巴的廣沛更應思捷要求示範手語。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓