日本零食大變身 $6有找! 果汁香口珠得意收納小鐡盒

文: U Magazine
2023.08.25

不時都說日本人創意無限,永遠都會推出讓人意想不到的得意小物。今次將日本經典零食變成收納小鐵盒,而且不用6港元便買到,絕對是值得入手。

============
同場加映:
【家居達人】瞓覺都有學問!專家教你點樣瞓得好 夠凍先瞓得好?枕頭應揀軟定硬?床褥散熱好重要!

============

經典零食變收納小鐵盒

擅長將大型的家品縮細化,製成得意擺設收納小物的日本山田化学株式会社,最近又有新搞作。將日本經典零食變成收納小物,第一彈就將香港人由細食到大的果汁香口珠、粉筆糖以及日本人最愛的昆布片,將其最signature的包裝盒,1比1神還原製成收納小鐡盒,單看外型已非常可愛,而且售價不用6港元,確實沒有不買的理由。不知道第二彈的產品又會否更有驚喜呢?


相信這款果汁味香口珠,應該係不少人的童年回憶。今次將這個包裝盒變成小鐵盒,可愛度絕對N倍提升。
價錢:100日圓(約5.4港元)/個


對於這款藍色包裝的粉筆糖,可能會有少許陌生,但粉筆糖相信大家都食過。看似沒有用途的長方形鐵盒,有網民就發揮創意用來擺放小擺設。
價錢:100日圓(約5.4港元)

至於這款昆布片,可說是日本國民小食,修長的盒身可用來放膠布印章。
價錢:100日圓(約5.4港元)


【info】
售賣點:日本各大百元雜貨店
資料來源:https://puchipurabu.com/100kin-dagasi-cancase/

Text/Minna

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓