39歲鄧麗欣終極素顏樣零瑕疵自拍曝光!無懼零化妝真面目真實狀態保養得宜似少女

文: 羅志宏
2023.08.23

鄧麗欣(Stephy)一向是不少網民的女神,凍齡外表更是十年如一日。日前,Stephy就在IG社交平台上,分享了兩張做運動的相片,見到她以終極素顏樣自拍,無懼零化妝真面目,公開了零瑕疵的肌膚,令不少網民都大讚Stephy真實狀態保養得宜似少女!

鄧麗欣(Stephy)是不少90後粉絲的女神,日前Stephy就在IG分享了自己在星期日做運動的相片,寫道:「見天氣幾好,在外面運動一下出身汗,暫時讓腦筋休息一下」。以全素顏上陣的Stephy更激罕晒出素顏正面相,零瑕疵的皮膚吹彈可破,有人更留意到接受40歲的Stephy竟然一條頸紋都無,大讚Stephy保養得非常好!

不少網民都留言心心眼,大讚Stephy「點解可以咁靚」、「逆齡的姊姊」、「正啊喂」,凍齡肌膚令臉色看起來依然緊緻有光澤,可謂與初出道時相差無幾。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓