網民熱議:公屋上樓無期上深圳租樓住會唔會更好? 月租連車費只約6千?過關連車程都係大概半個鐘?

文: U Magazine
2023.09.06

香港一直存有住屋租金昂貴而公屋供應又長期不足的問題,若然未輪候到公屋而又難以負擔昂貴的租金,選擇到深圳租樓住又會否為一個好方法?早前有網民於Facebook一個公屋群組上發文,表示自己屬於單人申請公屋,對上樓感到遙遙無期,想效法同事到深圳租樓住的做法,便引起一眾網民對港人到深圳租樓住這個做法的熱烈討論!

============
同場加映:
【家事達人】專家教路!自己洗車有咩技巧? 由車頂洗起更有效率?剛停車切忌先洗車軚?

============

2,500元深圳租到一房一廳單位? 每月往來深港車費佔3,600元?
該名網民於Facebook「公屋討論區」上發文,表示自己有北上到深圳租樓居住的想法,亦指出在深圳只需2,500元便可租住到一房一廳並配有獨立廁所的單位,另每月乘搭高鐵來回兩地的車費則約3千多元:「非長者1人上公屋,遙遙無期。近排發現有同事(佢單身),去深圳北租樓住,每日喺西九龍搭高鐵來回返工,聽佢講過關連車程大概半個鐘時間。每個月高鐵車費3,600左右,一房一廳,獨立廁所,租金2,500,好大,住深圳飲食買野(嘢)又平。我都諗緊學佢,但對深圳又完全唔熟」

有正在輪候1人公屋單位的網民認為上樓無期,從而產生出到深圳居住的想法。

網民指出在深圳每月租住大面積的一房一廳單位只需2,500元,到港工作每月的交通費則約3,600元,而過關連車程亦只需大概半小時。

支出其實相差不大? 申請過渡性房屋更好?
帖文引起不少網民對這個在港工作,深圳居住的方法熱烈討論,有網民認為在深圳居住連同車費後,其實支出與在港居住亦相差不大:「人學你又學,計返啲車錢咪又係同香港差唔多,有分別咩」、「6,000幾,一個人香港租的都差唔多啦,何必舟車勞頓」,有網民則提議留港申請過渡性房屋會更好,不必每日奔波:「我覺得一人申請過渡性房屋住好過去深圳住,深圳雖然間屋大滴(啲),但日日返工其實都系(係)得返去睡覺,唔使甘(咁)奔波每天過關」

有網民指連同車費在深圳居住需6,000多元的支出,其實亦與在香港租樓住相差無幾。

有網民則建議申請過渡性房屋比起到深圳居住更好,可避免每日都需奔波地往返兩地。

深圳居住環境更好? 較適合於邊境地區上班人士?
而有網民就認為在香港6,000多元只能租住非常細小的劏房,同一價錢下在深圳租樓能有好幾倍的居住環境:「此方法只係針對排唔到公屋嘅人,你喺香港6,000幾蚊租個蚊型劏房,環境又差,你上面2,500加埋3,600車錢,已經住得好過香港幾倍。計埋水電費,買野(嘢)食,差距幾大」,亦有網民認為這個做法較適合於長期在大埔、粉嶺、屯門等地工作的人:「如果係諗住長期係大埔粉嶺屯門返工,係(住)深圳係舒服啲,往返冇咁辛苦」

有網民認為同為花費6,000多元的情況下,於深圳租樓會有更好的居住環境,反之在香港只可租住到環境惡劣的劏房。

而有網民則認為港人在港工作,但到深圳居住的做法會較為適合在大埔、粉嶺、屯門等鄰近內地邊境地區上班的人士。

text/Jonathan
photo/HKET圖片庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!