王敏奕激罕Po夫妻合照放閃晒幸福 與老公曾國祥結婚四周年大晒愛的宣言

文: 羅志宏
2023.09.06

藝人王敏奕(Venus)與曾志偉的兒子曾國祥拍拖六年後結為夫妻,不知不覺已踏入結婚四周年的日子。今日(6日),王敏奕在IG社交平台上,激罕Po夫妻合照,罕有放閃晒幸福,更冧爆寫下24字愛的宣言,認真羨煞旁人。

王敏奕在IG社交平台上貼出多張夫妻合照,並寫道:「Having you by my side makes me the happiest, most grateful and luckiest person in the world. Happy 4th anniversary to my dearest husband. (有你在身邊,讓我成為世界上最幸福、最感恩、最幸運的人。 祝我最親愛的老公四周年快樂)」

 

王敏奕與曾國祥於2019年9月對外公布結婚消息,拍拖六年正式步入婚姻,並在日本拉埋天窗,而兩人更有結婚戒指的「紋身」,愛的盟誓矢志不渝。雖然去年曾一度傳出二人婚變的消息,但都遭出面否認。

↓↓即睇更多王敏奕靚相↓↓

 

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓