蔡思貝不避嫌與新緋聞男友徐肇平同框齊拍節目 親暱舉動儼如熱戀情侶似暗示戀情?

文: 羅志宏
2023.09.06

由蔡思貝主持的旅遊節目《貝遊歐洲》今晚(6日)播出的第六集,就與新緋聞男友徐肇平相約於意大利,展開浪漫之旅,二人不避嫌的親暱舉動儼如熱戀中的情侶,疑似暗示新戀情一樣,不時狂窒笑爆嘴!

蔡思貝與黃淑儀之子、星二代徐肇平(Shao)相識多年,今次就相約在維羅納相聚。高大靚仔的徐肇平插晒褲袋型格登場,豈料蔡思貝卻頂唔順謂:「你唔好Chok啦,行啦!」其實蔡思貝今次約徐肇平在維羅納見面,主要目的是跟著徐肇平去「拜師學藝」。

徐肇平跟媽媽黃淑儀一樣,向來醉心鑽研廚藝,今次飛赴維羅納是專誠向當地家庭主婦學煮地道意大利菜,而蔡思貝則只是「搭單」學埋一份。期間二人狀甚親暱,蔡思貝更大爆徐肇平的笑料:「呢個人出過cookbook,佢其中一味餸畀我哋笑足十年,係教人點整鮮果串,即係將啲生果切咗一粒粒再用竹籤串住,呢個係食譜喎?」

蔡思貝之後再爆徐肇平的趣事:「點解我哋咁friend?有一次同期入行嘅一大班朋友食飯,食完飯傾偈嘅時候,佢突然放咗個好響嘅屁,仲要對住我!」被爆料的徐肇平則抵死回應:「咁咪勁囉。」場面搞笑,二人的老友鬼鬼氛圍亦猶如熱戀中情侶。

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓