譚嘉儀扮Barbie扮上癮玩足成個月仲未玩夠 出海開船P成班女藝人著比堅尼畫面震撼

文: 羅志宏
2023.09.06

Barbie熱潮持續,圈中不少女藝人都潮扮Barbie造型,而TVB星夢歌手譚嘉儀一樣扮極唔厭,好似扮Barbie扮上癮一樣,玩足成個月仍未玩夠!日前,譚嘉儀在IG社交平台上載多張開船P的相片,原來她又約了一班好閨蜜、好姊妹出海玩,齊齊以粉紅造型示人,又著上比堅尼大派福利,畫面相當震撼!

剛剛8月正式踏入35歲的譚嘉儀,上月一直忙於「生日馬拉松」,慶祝飯局、約會活動忙個不停,日前在颱台橡襲的前夕又大搞船P,成班閨蜜出海玩,同時又再次以「Barbie」作為打扮主題,好友林鈺洧、鄺靜汶和其他圈外好友齊齊以泳裝造型登場,其中就以TVB小花鄧伊婷最為搶鏡,以三點式比堅尼上陣,畫面震撼。

值的一提的是,譚嘉儀今次已是第N次緊貼Barbie熱潮,熱愛粉紅色的她由7月底至今,曾多次以Barbie主題慶生,先後數次潮扮Barbie,玩得不亦樂乎。

 

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓