$3,700起月租深水埗過渡性房屋 包Wi-Fi/8分鐘到港鐵站/住客興趣班

文: U Magazine
2023.09.13

近年經常聽到有「過渡性房屋」項目落成,不過地點多數位於郊區,離港鐵車站較遠,交通有點不便。不過今次介紹嘅過渡性房屋項目「德薈III」,係由舊酒店改裝而成,位處深水埗區,徒步幾分鐘就到深水埗同南昌港鐵站,途經巴士及小巴路線又多,去香港各區都好方便;而且附近又多嘢賣又多好嘢食,配套設施唔錯,究竟點樣先符合申請條件呢?房間入面有乜嘢設備?可唔可以煮食?有無管理員㗎?即刻睇片啦!

由酒店改裝而成的過渡性房屋項目「德薈III」,位於深水埗,最大優點是生活配套超方便,徒步約3分鐘就到公園,徒步約10分鐘,就到深水埗港鐵站、鴨寮街及港鐵南昌站,而南昌站還有大型商場,附近有大量巴士及小巴路線途經,去那一區都很方便!

由「德薈III」徒步約10分鐘,就到深水埗港鐵站、鴨寮街及港鐵南昌站。

徒步約3分鐘就到公園。

這裏提供了48個單位,全部為一人及二人單位,單位面樍由92至103平方呎,備有獨立浴廁;而除了提供住宿,德薈III入面有公共活動空間,透過社工為住客舉辦如手工班等活動,讓住客們有更多聯繫。有關入住德薈III的種種疑問,由香港路德會社會服務處機構發展主任朱家賢為大家解答。

香港路德會社會服務處機構發展主任朱家賢

Q1.其實有乜嘢資格,先可以申請入住過渡性房屋呢?
我們根據房屋局指引,其實都分為兩個類別,甲類為輪候公屋3年或以上人士,乙類為居住在不適切住房的人士;德薈III亦有為身體有特殊需要人士而設的無障礙房間,可按申請人身體狀況的需要,經社工評估,合資格的話,也可以入住。

Q2.房間入面有乜嘢設施?如果入住嘅話,住客需要自備乜嘢用品/家具?
單位入面的布置及設施,跟從酒店房間規格,有電視機、小型雪櫃及儲物櫃,入住人士可自行攜帶需要的小型家電及日用品。

Q3.房間內可煮食嗎?
根據酒店房間條例限制,房間內不可煮食!但大堂有微波爐及蒸焗爐,供住客使用,翻熱食物。

Q4.租金幾多?仲有無其他收費?
基本租金由$3,700至$4,250,已包括Wi-Fi服務,除了租金外,而水、電、煤及管理費,就會有另一個收費。

Q5.如果住客想單位內有輕微間隔改動,或添置家具,可以嗎?
單位入面其實不可以有任何改動,但住戶都很有生活智慧,會自行設計收納空間去增加儲存量,但只要不影響到現有傢俬裝置,可以自己加櫃仔!

Q6.德薈III有無管理員?日常垃圾會點樣處理?
德薈III其實有保安員廿四小時服務,會定時去巡邏,室內多處都有閉路電視;至於垃圾方面,在公共空間有工友幫手清潔,而住戶們都很自律,產生的垃圾,都會在我們的指定地點棄置及收集。


Q7.若單位有維修問題,住客可以點樣做?
如果即時要處理的話,可以先通知保安員,如果在辦公時間內的話,可以聯絡辦事處職員再作深入了解。

Q8.有無住客曾被中止喺德薈III居住呢?
住戶都很自律,而我們亦定時有通告發放,住戶都可以掌握資訊互相配合,暫時都未有住戶,因為犯規或不配合準則而被趕走。

即將推出「雙魚薈」及「七星薈」    有迷你超級市場及自助洗衣房
另一方面,香港路德會社會服務處行政總裁雷慧靈博士透露,路德會即將會在雙魚河附近,推出過渡房屋項目「雙魚薈」,可在年底入伙;另一個在八鄉七星崗村,叫「七星薈」,明年年初就可入伙。前者是由共兩座樓高四層、用組合式房屋興建的過渡性房屋,考慮到有不同家庭的需要,所以有不同類型房間,例如有一人、一至二人、二至三人、三至四人的房型,亦有無障礙單位。入面會配備冷氣機、熱水爐及電磁爐,有獨立的廁所及開放式廚房,並考慮到居民的日常需要,所以會提供迷你超級市場及自助洗衣房,亦會有多用途活動室及溫習室,戶外亦會有花園及緩步徑。

香港路德會社會服務處行政總裁雷慧靈博士

即將於今年底及明年初入伙的過渡性房屋項目「雙魚薈」。(香港路德會過渡性社會房屋項目facebook)

【INFO】
德薈III
網址:https://www.hklss.hk/hk/service-information/transitional-housing-projects/1261-the-concordia-iii

text/Joyce
photo/Ricky

 

 

 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓