無印良品關西旗艦店大阪Grand Front開業:全國第一間設有示範單位+日本初MUJI Coffee

文: U Magazine
2023.09.14

大家去大阪的時候,通常會去邊度行街呢?心齋橋、難波還是梅田?如果你是無印fans的話,下次就一定要去梅田Grand Front Osaka朝聖!因為最近過間分店剛完成改裝工程,由本來只佔1層變成3層,店舖面積足足大了一倍,成為無印良品西日本旗艦店!

============
同場加映:
【家居達人】窗戶篇!專家教颱風來襲6大必知 打風漏水緊急處理、點黐膠紙最有用?DIY驗窗法

============

「無印良品Grand Front大阪」9月8日新裝開業
這間旗艦店最大的特色,是設有示範單位、日本近年最流行的co-working space、小朋友的遊玩空間,以及日本第一間MUJI coffee stand「MUJI Coffee」!無論是否fans,其實都好啱去打個卡呃下like!

日本初MUJI店內設有示範單位
如果熟悉日本無印的話,可能都知道MUJI除了賣衫褲鞋襪、家庭用品及食物外,還會做裝修設計。Grand Front店內,就設有「MUJI INFILL0」的示範!當然,不是叫你去日本買傢俬,但可以在一個「100%無印」空間內感受一下,對fans來說都是一個不錯的活動吧!就如你去IKEA,不一定次次都要買傢俬一樣!

史上首間Coffee Stand
雖然旗艦店內設有MUJI Cafe,但總要去日本首間「MUJI Coffee」幫襯一下。這裡有11種咖啡豆可以選擇,每杯300~350円,更可以買到於店內烘焙的咖啡豆。

Kids Space
畢竟都有3層樓,可能隨時逛上幾個鐘!有小朋友的話,可以帶他們到這個木造的空間放下電!

Co-working space
日本近年非常流行的co-working space共用工作空間,收費每小時500円,最高收費1,500円,更可租用會議室(2,000円~),提供免費Wi-Fi及自家烘焙咖啡。


【Info】
無印良品Grand Front大阪

網址:https://www.muji.com/jp/flagship/grandfront-osaka/

text/ Katty
photo/ MUJI、IG@muji_grandfront_osaka

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓