TVB離巢女藝人何佩珉宣布誕下BB IG公布喜訊:多謝你揀左我地做你爸爸媽媽

文: 羅志宏
2024.02.20

TVB離巢女藝人何佩珉(Mandy )2011年憑《功夫新星》冠軍入行,之後轉型特技人藝人發展,2022年離開效力11年的無綫。2019年結婚的何佩珉,去年9月在IG社交平台上宣布懷孕,並分享了超聲波檢查的影片。日前,何佩珉就在IG社交平台上公布生B的喜訊,宣布誕下BB,恭喜恭喜!

何佩珉在IG社交平台上寫道:「Hello Aqua bb~ Welcome to the world 多謝你揀左我地做你爸爸媽媽~見到你果刻原來會唔記得晒之前既所有痛 #17022024 #loveuforever #好漫長既全餐 #多謝老公喺產房陪足我一日 #多謝媽媽」,不少圈中人留言送祝福,包括黃翠如、岑麗香、張名雅、楊潮凱等。


去年9月踏入32歲生日的何佩珉在IG社交平台上公布喜訊 ,寫道:「這是和老公第一次去做超聲波檢查看到的你,見到你在我肚子裏彈下彈下的模樣,就已經愛上你了」、「#impregnant #見到的瞬間 #就知道是一世都會記得的畫面 #原來會有這樣的感動 #iloveyou #要健康哦」,難掩榮升父母的喜悅。

何佩珉自小習武並獲獎無數,2011年因參加TVB節目《功夫新星》入行後,最初是簽演員合約,做演員幾年後開始遇瓶頸,其後因一次偶然機會擔任替身要滾樓梯,完成後獲得一眾幕後工作人員的掌聲令她相當有滿足感和產生興趣,此後正式展開特技人生涯。

同場加映:【著數慳家王】最新影片

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓