巨大化層層疊三文治cushion 多功能設計!變出坐墊、茶几

文: U Magazine
2023.09.19

日本家品經常都帶畀大家無限驚喜,好似呢款巨大化的三文治cushion,既可以是坐墊,亦可以是小茶几,一物多用之餘,睇落仲「好好食」!

============
同場加映:
【家居達人】專家教營造日系簡約風家居 重視平靜 大地色/小盆栽/地燈

============

多功能巨型三文治

今次這款巨大化的三文治cushion,是由日本梳化製造商推出的產品,之前曾經推出過巨大化煎蛋地毯、方包梳化及座墊等等。這款巨大化的三文治cushion,不只玩gimmick,亦非常實用。睇落餡料超豐富的三文治,有火腿、芝士、生菜及番茄。每款「食物」都可當作坐墊使用,疊埋一齊可以變成小茶几,一物多用、可愛又好食,真係好想買番屋企!

 

【info】
價錢:6,790日圓(約363港元)
網址:https://tinyurl.com/3c28pp22

Text:Minna

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓