港姐冠軍莊子璇首度公開港大返學近照 用一句網絡潮語盡顯新世代港姐最貼地態度

文: 羅志宏
2023.09.16

應屆香港小姐冠軍莊子璇(Hillary)今年就讀大學四年級,在當選履行港姐責任的同時,仍要繼續最後一年的學業。昨日(14日),莊子璇就在IG社交平台上PO相公開返學近照,分享了在港大校園內的日常照,見她以「男友視角」拍下多張近鏡靚相,氣質可謂溢於言表。

莊子璇(Hillary)今個學年就讀於香港大學食物及營養科學系四年級,半個月以來都忙於港姐與學生身份不斷轉換,最近她就在IG分享了返學近照,見她平日返學一樣文青感十足,滲出清純仙氣,又拿著咖啡望向鏡頭,回眸一笑更加令人心動。

Hillary更配文寫道:「I go to school by bus」、「...and buy coffee」,看得出她非常緊貼網絡潮語,盡顯新世代港姐最貼地態度。

 

↓↓即睇更多莊子璇靚相↓↓

 

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓