「橫睇掂睇」都係我哋嘅香港 楊東龍 施遠 油彩/碳筆 記家的蛻變

文: U Magazine
2023.09.15

喜歡老香港的,很多都喜歡楊東龍的畫。他的作品敏銳地呈現社會現實,老區人情,外傭日常,紋身店,公屋風貌,逼真而又溫暖。楊東龍畫很多大畫,在工業風的刺點畫廊展出,形成有趣的互動,很適合周末一遊。

所講的是「刺點畫廊」舉辦的楊東龍及施遠的聯展「兩・個・展 II - 橫睇掂睇」,展出楊東龍近期的油畫作品,及施遠最近年的炭筆及油畫作品。今次兩位藝術家是繼1995後再度聯合開展。二人的畫風各有特色,但對香港的感情卻一脈相承。

 

|楊東龍,Night Shift2022

施遠To Kwa Wan Skyscape2013

|楊東龍,Tattoo House2023

施遠Glass2019

|楊東龍,Window Glass V2019

 

Info

「兩・個・展 II - 橫睇掂睇」

日期:即日至1028

地點:黃竹坑道28號保濟工業大廈15樓「刺點畫廊

 

門票:免費參

詳情:https://blindspotgallery.com/exhibition/solo%e3%83%bbexhibition%e3%83%bbtwice-ii-a-cross-looking/

 

==========
同場加映:
【藝文Guide】新蒲崗Jazz空間 Fountain de Chopin 爵士陀地 撮合年輕樂手和樂迷

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓