港鐵醫肚之選?港鐵沿線街頭小食店獲港人熱捧 CP值極高!網民:碗仔翅大片冬菇好足料

文: 溫藹紅
2023.09.22

港鐵人氣街頭小食店!平時趕時間或夜收工,未必到處都買到早餐宵夜。不過港鐵站沿線一間小食店,主打魚蛋燒賣等街頭小食,獲得不少港人光顧,其中店內碗仔翅更加是被受好評,被指極足料兼價錢實惠,CP值高,大讚食店是「醫肚之選」!

最近港鐵沿線一間人氣小食店,因價錢實惠「抵食」而備受討論,成為便利店小食快餐以外的新選擇。小食快綫(Snack Express)主打港式街頭小食,近期相當入屋,有港人日前多番於社交平台上分享,其中該店的碗仔翅獲不少人勁讚「好掂」,形容「冬菇切得幾大片」、「勁多冬菇」,更有人認為「啲碗仔翅真係我暫時食過最好食」,每碗售$19起,但超足料,認為價錢合理實惠,性價比頗高!

除了碗仔翅外,小店亦主打各款燒賣、魚蛋、腸粉等小食,同樣喜獲不少食客歡心,其中燒賣或魚蛋8粒售$11,腸粉則4條$12,普遍認為「幾好食」、「味道幾好,又平又方便」、「呢檔野完勝,款式多價錢唔貴足料大份,30蚊6粒80蚊一份果啲收收X」。亦有食客透露小店過往曾經賣過煎釀三寶,感嘆「好好食,而家冇晒」、「以前仲有煎釀三寶,不過要另外攞牌,才冇供應」,但認為「呢間嘢真正良心企業,就算在商場入面,價錢都唔會特別加價,直頭平過好多小店」。

然而都有部分網民認為,各間分店的食品供應水準不一,指曾經食過某店的格仔餅直言「超唔掂」,「一早整好放入個盒裡面,個餅又淋又濕」、「以前格餅10蚊又好食, 而家加晒價仲要整定淋晒好難食」,似乎有待改進。

目前Snack Express於全港擁有11間分店,大部分位於港鐵站內位置,分別是旺角東站、將軍澳站、坑口站、大埔墟站、寶琳站、上水站、紅磡站等。記者平日早上或晚上時段經過紅磡站分店,不時都會見到一眾趕上班的打工仔或學生排隊購買,另外亦有人會於旁邊立食,難怪連港人都指「放工出閘即刻有得醫肚」,算是放便。大家經過不妨可以留意一下!

▼網民留言▼

資料及圖片來源:FB@香港茶餐廳及美食關注組、港生活

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓