油甘魚驚現爆絲狀蟲餐廳再有後續!涉事餐廳突發宣布暫停營業 店方解釋因為...

文: 溫藹紅
2023.10.06

油甘魚驚現爆絲狀蟲餐廳再有後續!早前太古一間日式放題店,驚爆油甘魚內藏大量絲狀蟲事件,遭客人投訴兼放上網公審,引起極大迴響,官方一度就事件致歉。不過,餐廳突發張貼告示宣布「因進行改善工程」,該店舖已經暫停營業,稱期望開業後再與食客相會。

日前有網民於Facebook群組「太古社區關注組專線」發帖,大曝太古一間日式餐廳存有食物安全問題,經歷令大批市民直感惡怖!她指昨日(18日)晚上與老公前往太古城一間餐廳「炎XX」食燒肉放題,豈料叫了一份西京油甘魚嚇破膽,直言燒之前已經覺得魚身不太新鮮,及後與老公一人一半,「我食左一啖有啲腥,之後老公撩到一條好似蟲嘅物體,點知再一撩,嚇到我口裏面嗰啖魚立即吐埋出嚟…有勁大渣蟲喺魚入面」,並附上多張相片。

從相片中可見,該魚體內明顯有甚多條長條管狀,疑似絲狀蟲的物體,一條條腸狀物外觀呈暗啡色,與魚肉顏色頗相似,甚為恐怖。事主之後立即詢問店員,「只係講左句呢啲係來貨嘅問題,我哋控制唔到…就甘話換個舊魚俾我哋」。事主立馬拒絕,惟最後照埋單$700。

她指出,之前曾經於午市時段光顧過該餐廳一次,形容「不過不失」,但由於區內沒有太多燒肉店選擇,當下又好想燒肉,因而決定當晚前往嘗試一下放題,食$318美國牛肉套餐,「其實用料都睇得到好普通甚至差」。她於文末指:「只可以講冇下次...提醒大家想食燒肉都唔好幫襯呢間,我相信太古有勁多更好嘅選擇」。

事件惹來大批網民震驚,直言「 勁X恐怖」、「點鱗可以咁X多條(蟲)」,不少人更認為蟲體望落極似蕎麥麵,頗感嘔心。如此嚇人,大部分網民驚訝事主為何不直接向食環署舉報,反而「畀錢埋單」,有人直言「心理面積陰影無法估計,如果係我嘅話我應該以後都唔夠膽食魚」;有網民則指出,該蟲體疑為絲狀蟲, 常見於油甘魚,指「加熱之後食左雖然係無害,但係好X嘔心」。


記者已向炎舞家作出查詢並獲回覆,店方表示,得悉食客於餐廳的不愉快經歷深感萬分抱歉,並已就事件立即跟進情況。店方指出,該「西京油甘魚」是從日本直接進口原包裝銷售,「我們亦未有察覺異樣,此次事件做成之影響,餐廳日後均會加倍注意供應商之貨品。此外,我們巳向供應商投訴及停售相關產品,並考慮終止與供應商之合作」。

此外為表誠意,餐廳表示,會向受影響的2名顧客作出退款安排,並邀請2位客人再次惠臨餐廳,希望可以客人留下聯絡方法,或可以致電餐廳 (電話: 2529 8813)負責人,以便店方繼續跟進事宜。

資料及圖片來源:FB@太古社區關注組專線連登討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓