外籍女坐的士扔低行李箱就上車?「老奉」等人搬惹不滿欲公審!司機1個行為反遭網民鬧小氣

文: 溫藹紅
2023.09.19

拿著大型行李喼坐的士,一般都需要將行李放車尾箱,有時或會遇到好心司機幫忙協助搬抬。然而最近有的士司機就分享,指遇上一名「西客」把行李扔車旁後,就直接上車,老奉態度惹來司機不滿,雖然有不少人撐司機,但1個行為卻遭大批網民鬧爆並斥「小家」。

近日有的士司機透過Facebook群組「的士司機資訊網 Taxi」發帖,稱自己於舊山頂道位置接載到「西客」。他於貼文指,該乘客「行李放車旁,自己上車,叫番佢落車自己搬」,並附上一張外籍女乘客,在車尾箱拿著行李喼的正面相片,惹來大批網民關注留言。

究竟是乘客還是司機問題?網民們各持己見,有人認為「人地唔夠力搬又唔識講中文姐,幫下手有幾難為你」;有女網民就覺得「唔介意畀多啲貼士,但係要我將個喼擺落行李箱(車尾箱),我真係無咁嘅能力」,又稱以往一直都依賴司機幫忙,「唔知香港而家點解變成咁,幫乘客拎一拎行李,都好似覺得唔應份」,獲得部分網民點讚。

不過,都有大部分人認同司機,認為沒有人是「老奉」幫搬行李,乘客自身亦有責任。「其實司機同空姐一樣,無義務同你搬行李」、「個客自己先上車依啲叫老馮,其實企旁邊做下戲都要啦」、「叫lalamove或gogovan,唔通個司機又會幫你搬貨咩」,連司機及後亦有再度留言,表示「講聲唔該一定幫佢搬,唔尊重人係重點」 。

話雖如此,但是對於司機因搬行李一事,拍下乘客的正面樣貌,並將相片於社交平台群組上公開容貌的行為,惹來不少爭議。有網民認為幫搬行李屬舉手之勞,可幫則幫,但「咁樣影人相擺上group(群組),行為都幾X毒」,反而更顯出司機好「小家」;有網民直言「西客還西客,宜家你放相上網就肯定你有問題」、「叫個客自己搬返咪得,咁都要影相放上網」。面對網民批評,司機則指「你睇相就知佢係度FXXk,佢啲人都唔介意擺上group啦」。

資料及圖片來源:FB@的士司機資訊網 Taxi

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓