超方便!日本Nitori「Shake Shake洗衣袋」重80克+100蚊有找+仲可以做壓縮袋!去camp/去旅行最啱

文: U Magazine
2023.10.07

開關後大家有無瘋狂去旅行?機票貴了,應該會留多幾日吧!如果唔想行李太重或想帶少幾件衫,很多人都會選擇在酒店洗衫!雖然現在很多酒店都設有洗衣房,有些甚至在酒店房內有洗衣機,但一些貼身的衣物如內衣褲,可能還是想手洗吧!Nitori新出這個便攜洗衣袋就最啱用,而且非常平,絕對要買一個看門口!

===========
同場加映:
【家居達人】專家教颱風來襲6大必知 必學 DIY驗窗法+強制驗窗點搵師傅?1招預防窗戶意外

============

Nitori這個「Shake Shake洗衣袋」真心超方便,既不用插電,size又細(26.5 x 1 x 44cm)又輕(約80g)。設計有點似玩水上活動時會用的防水袋,但底部設有可以開關的排水口,非常易用!

使用方法:

1. 放入衣物及水
2. 洗衣袋頂部的帶摺3摺,再扣上帶扣
3. 不停上下shake 
4. 開啟底部的排水口,完成!

「Shake Shake洗衣袋」共有2種size,分別是3L及6L,3L最啱用來洗底衫褲及洗襪,6L則適合洗毛巾。3L重約80g,size是26.5 x 1 x 44cm,價錢只是1,990円,如果退稅,100蚊有找!6L重約120g,size是37 x 1 x 62cm,價錢是2,490円。

除了可以洗衫,「Shake Shake洗衣袋」還可以變身成壓縮袋,去旅遊方便收納!另外,如果想加洗衣液或洗衣粉浸完才洗,可以直接放入袋內浸!慳水又慳位!

除了去旅行,去camp都適合用「Shake Shake洗衣袋」。

text/ Katty
photo/ NITORI

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓