巾幗梟雄之懸崖|鄧萃雯再度棄演巾幗梟雄第4輯續集 主角大換血由呢位實力視后擔正女一

文: 羅志宏
2023.09.22

TVB過往於2009年憑《巾幗梟雄》、2010年憑《巾幗梟雄之義海豪情》掀起全城熱潮,亦締造了史上首對一同冧莊的視帝視后,絕對是劃時代的經典。雖然其後於2016年推出由胡杏兒孭飛的《巾幗梟雄之諜血長天》成績慘淡,但TVB早前仍宣布將開拍《巾幗梟雄》第4輯續集,而最新有指鄧萃雯再度棄演女主角,由另一位實力視后擔正女一。

《巾幗梟雄》是TVB經典劇集系列之一,黎耀祥與鄧萃雯的組合亦是不少觀眾津津樂道的幕前CP。不過,最新有指將於下月正式開拍的《巾幗梟雄》第4輯續集,演員陣容徹底大換血,除了保留男主角黎耀祥作為劇集鐵膽之外,女主角會由鄧萃雯換上視后胡定欣,而胡定欣當年於《巾幗梟雄》、《巾幗梟雄之義海豪情》亦有以配角身份演出,今次升呢孭飛女一。

至於其餘第一、二輯的舊班底演員則通通未能參演,包括惠英紅、敖嘉年、麥長青等。據知,《巾幗梟雄之懸崖》今次再以民初作為劇集背景,10月正式於橫店開拍。

同場加映:【著數慳家王】最新影片

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓