唐詩詠與大劉老婆甘比睇落大纜都扯唔埋 二人同框合照好罕有原來關係密切!

文: 羅志宏
2023.09.25

現年42歲的視后唐詩詠自離巢TVB後,生活重啟學習模式,除了早前旅居日本之外,留港的時候都有學習嘗試不少新事物,其中就有鈎織。唐詩詠日前IG社交平台上分享了學習鈎織的片段,展示了她學習的成果,而其中一張唐詩詠與劉鑾雄(大劉)老婆甘比的同框合照,更揭開二人原來有密切關係。

唐詩詠近期不斷學習新事物,日前就在IG限時動態分享了自己參與銅鑼灣某商場舉辦的一個鈎織工作坊,活動上為愛貓織了一個貓窩。而甘比就在IG社交平台上分享了一張跟唐詩詠的合照,並寫道:「我的第一個學生,好叻女!」見到睇落大纜都扯唔埋的二人同框合照,可謂非常罕有,更原來是老師與學生的關係,跟甘比學習鈎織,似乎甘比都非常滿意這位學生。

 

同場加映:【著數慳家王】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓