100円兩個!洗衣粉專用洗衣袋 以後唔怕洗衣粉一嚿嚿黐喺衫上面

文: U Magazine
2023.09.29

雖然洗衣液及洗衣珠很方便,但價錢比較貴,而且清潔效果無洗衣粉那麼好,所以不少人都仍然愛用洗衣粉。不過,有無試過,洗完衫準備晾的時候,發現洗衣粉沒有完全溶掉,一嚿嚿黐喺衫上面?應該唔少人都有這個經驗,所以日本有100円店推出了一款洗衣粉專用的洗衣袋,幫大家解決這個問題!

============
同場加映:
【家居達人】港人自發!即棄電池回收計劃

============

日本最人氣的100円店當然是DAISO,另外還有Seria及Can Do,其實還有一間叫Watts,香港一田都有!不過因為香港店的貨品選擇不多,大家都唔太熟悉,其實都有不少超方便及貼心的家居用品,例如這個新推出的洗衣粉專用洗衣袋(粉洗剤用cusion net)。

用法非常簡單,就是將適當分量的洗衣粉放入洗衣袋內,拉好拉鏈,放入洗衣機內即可。

洗衣粉在洗衣袋內會慢慢溶解,就算有機會變成一嚿嚿,都只會留在洗衣袋內,不會黐在衫上面。

洗衣袋是cushion質地,非常柔軟,不會傷害其他衣物及洗衣槽。

洗衣袋上附有拉鏈套,拉鏈不易勾到其他衣物。

另外,更附設掛帶,可以把洗衣袋吊在洗衣機旁,方便儲存。

Size約10cm x 9.5cm。

一包有2個,即是100円2個,非常抵用!


text/ Katty
photo/ IG@watts_100

 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓