郭柏妍驚現暴瘦紙板人身形惹網民擔憂 上圍縮水變骨感身材似竹竿比例失真

文: 羅志宏
2023.09.26

現年25歲的TVB上位小花郭柏妍(Rosita),近期劇接劇備受力捧,工作排得密密麻麻。日前,郭柏妍在IG社交平台上Po新相,卻驚現猶似紙板人的纖瘦身材,身形顯得太單薄手上,令到比例失真,更令不少網民擔心其健康狀況。

郭柏妍一向給人青春活力的感覺,今年忙於幾套劇集的拍攝,一直馬不停蹄工作,日前正式投入新劇《飛行日誌》的拍攝。之後郭柏妍在社交網分享靚相,見她身穿一套白色連身裙,大晒直角肩和一雙纖幼玉臂,惹來網民大讚好有仙氣。

 

 

 

另外亦有不少網民留意到郭柏妍的身形實在越來越瘦,身型單薄好像紙板人一樣,加上上圍驟然縮水變得充滿骨感,修長的四肢令身形比例似竹竿,紛紛指「好似瘦咗啲喎」、「要食返多啲嘢」、「太瘦冇咁靚」。

 

25歲的郭柏妍自從2020年奪得香港小姐季軍入行後,由起初勻稱的身形,努力管理身材後越戰越勇,今年初在《萬千星輝頒獎典禮》更大晒豐滿身材,非常養眼。有網民就擔心郭柏妍拍劇博到盡,缺乏休息時間而令身體健康疑響起警號,擔心她繼續消瘦下去。

 

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓