網傳MIRROR有成員將退團謠言 Anson Lo開腔回應強調6字否認傳聞

文: 羅志宏
2023.09.27

MIRROR慶祝成軍5周年將有一連串活動,但由於今年團體至今只推出了一首英文歌及一首廣東話歌,12子合體出歌的次數明顯減少,因此惹來不少揣測。而網上討論區近日就突然有謠言聲稱MIRROR有成員將會退團,對於種種傳聞,今日(27日)Anson Lo出席活動時就開腔澄清。

Anson Lo今日(27日)出席活動時被問到近日網上有謠言指將會有MIRROR成員退團,Anson Lo就大方開腔回應傳聞,說:「Jeremy有開呢啲cap圖俾我睇,好detail嘅,嗰個人講得detail嘅。我諗絕大部份都係冇發生過嘅嘢,我哋都好認真用咗一個鐘去諗,上次去event有冇做過啲咁嘅嘢⋯⋯」,並以6個字強調「我諗係假㗎囉」澄清傳聞所言屬假。

 

 

 

網上連登討論區近日有網民聲稱近幾個月由「大台PA」轉職到ViuTV負責「跟男團」,並大爆不為人知的秘聞,當中有講到男團「會有大變動」、「其實有member近排(起碼半年)想退團⋯仲要唔係一個」,一度引起網民熱議。

 

圖片來源:Viu1hk截圖

資料來源:連登討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓