見到曱甴切勿尖叫!小心它衝過來給你一個深深的吻!

文: U Magazine
2023.10.02

我想,這個宇宙內,應該沒有人喜歡小強吧?或者部分人見到小強會很冷靜,但很多人都應該會很害怕吧?但提提大家,下次見到小強(尤其是大強)時,幾驚都好,記得記得記得千祈千祈千祈唔好尖叫呀!知唔知點解呢?

===========
同場加映:
【家居達人】專家教颱風來襲6大必知 必學 DIY驗窗法+強制驗窗點搵師傅?1招預防窗戶意外

============


原來,曱甴是負趨光性昆蟲,特別喜歡陰暗的地方,會向光源的反方向移動!

這代表什麼呢?即是如果你在光亮的地方見到曱甴,就會自然向黑暗的地方衝過去!而人類的頭髮及口腔,對曱甴來說,相對上是比較暗的地方,曱甴(特別是會飛那些)就會飛撲過去!

所以,除非你很想跟小強來個超近距離的接觸,甚至是深深一吻,你就繼續張開大口尖叫吧!否則盡量都保持冷靜,就算尖叫都用手掩口,保護自己!

text/ Katty
photo/ Photo AC、irasutoya

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓