湯盈盈兩女兒近照曝光可愛顏值差距愈漸拉近!全家開始好似樣盡得爸爸錢嘉樂強大基因真傳

文: 羅志宏
2023.09.30

藝人湯盈盈與錢嘉樂於2012年結婚後,育有兩女,分別是10歲的大女錢凱晴(Alyssa)、以及8歲細女的錢凱琪(Kassidy)。兩公婆日前就為細女舉行生日派對,廣邀好友一起去室內遊樂場聚會;湯盈盈事後在IG社交網貼出一家四口的全家福合照,見到兩個囡囡的外貌顏值差距愈漸拉近,引起網民熱議。

湯盈盈與錢嘉樂日前為細女Kassidy舉行8歲生日派對,一眾好友包括「七魔女」佘詩曼、鍾麗淇、梁靖琪、姚樂怡、周家蔚,還有洪天明、呂慧儀等圈中人,一班家長亦帶同小朋友齊齊玩,氣氛非常熱鬧。

 

之後,湯盈盈在IG社交網貼出一家四口的全家福合照,兩個囡囡的外貌就再度惹來網民熱議,因為大女Alyssa與細女Kassidy開始愈大愈似樣,本來與爸爸錢嘉樂餅印十足的大女就開始似媽媽湯盈盈,而細女的輪廓就愈大愈似爸爸錢嘉樂,有網民隨即讚歎錢嘉樂的強大基因真傳,更有人笑言就連湯盈盈都愈來愈似老公錢嘉樂,全家人都餅印一樣!

▼▼一家四口溫馨幸福滿瀉▼▼

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓