港人北上做5件事惹熱議!25蚊人仔剪頭髮、雜貨店掃貨?網民嘖嘖稱奇:車錢都蝕埋

文: 溫藹紅
2023.10.03

港人北上深圳消費熱潮持續,近日有網民以「最癲見過香港人上大陸做乜」為題發起討論,有人分享見過港人北上以25蚊人仔剪頭髮、特意去雜貨店掃貨等,當中亦有不少常見必做事項,令不少網民感驚奇,直言車錢都蝕埋。

愈來愈多港人北上深圳吃喝玩樂,最近有網民就於連登討論區發帖,以「通關後最癲見過香港人上大陸做乜?」為題,引來不少網民和議兼引起一番討論,其中不少人對港人北上做5件事最感驚訝!

1. 深圳25元人民幣剪頭髮

樓主指出,曾經見過有兩公婆前往深圳的城中村(意指留存在城市區域內的傳統鄉村)剪頭髮,兩人埋單合共50元人民幣有找,人均低至 25元人民幣剪髮,價格認真極平。有網民直言,香港速剪亦見過最平$20至$60不等,而且於內地剪髮無法預料髮型效果,認為「25蚊(人民幣)肯定唔會好先」。

2. 內地雜貨店掃貨

樓主又指,曾見過有父母特意前往內地,為子女添置上學用品及玩具,並強調並非新移民家庭。有網民對此表示不解,笑指花費數十元買過百支筆,一年要用完應該「靠罰抄」;亦有人覺得買平價日用品質素劣,很快用爛又要重新買,變相並沒有特別抵,加上未計車費,認為「雜貨鋪不如淘寶,平得黎又多」。


3. 北上睇牙

有不少網民加入討論,指出近年大批港人選擇前往深圳(或內地)睇牙,例如洗牙、剝智慧齒、種牙等,令部分港人大惑不解,引來網民留言回覆,直言「以前好多人上去睇牙,一啲都唔癲」;有人則指北上睇牙價錢確實較香港便宜,「100人仔都唔洗,大型連鎖仲免費照X光check(檢查)埋牙,咁既收費同服務點會仲係香港洗牙」。

4. 專程北上睇醫生

有網民就指出,認為港人專程北上深圳看醫生「好癲」,認為香港醫療水準在全球首屈一指,直言大部分內地中產人士或者富豪,均會選擇來港看醫生或排期手術,然而有部分港人反前往內地醫治,深感不解。

5. 北上買純種貓

此外亦有網民指出,最癲見過港人特意北上買純品種布偶貓返港,而且與香港價錢相差不多。然而,有其他網民就質疑買貓「過到關既咩?」有網民表示,曾見過部分內地寵物店提供運送服務到港,但安全成,建議購買前詢問清楚相關細節。

資料來源:連登討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!