約埋班Friend去旅行|賴慰玲張振朗男女純友誼剖白心底話 一句引爆全場淚點眼濕濕谷到面紅

文: 羅志宏
2023.10.05

TVB旅遊節目《約埋班Friend去旅行》昨晚(4日)播出最後一集,今集是「反黑團友」完結篇,由張振朗、賴慰玲和朱敏瀚結伴外遊,去到節目尾聲,三人摸摸酒杯底訴心聲,更開啟感性Mode大派洋蔥!

節目來到最後一集尾聲,張振朗、賴慰玲和朱敏瀚剖白心底話,感性的張振朗和賴慰玲各自講了一句真摰的真心話,即時引爆全場淚點。張振朗先緩緩道出:「其實我好鍾意你哋兩個」,而賴慰玲之後就哽咽說:「我真係希望同你做一世朋友」,場面感人。

至於相對寡言的朱仔亦難得敞開心扉,對着賴慰玲說:「每次喺化妝間見到你,你都會叫我唔好望咁耐,因為你一定會喊。覺得你好似好大壓力咁,希望你將來流嘅係開心嘅眼淚。」之後再對住張振朗說:「好多謝佢喺我演藝生涯中Lead住我,如果唔係喺《機場特警》遇到佢,我條路會係第二條路嚟。」情感泛濫的張振朗聽畢感動到眼濕濕,更谷到面都紅晒!

而講到對大家的第一印象,賴慰玲坦言覺得朱敏瀚深不可測:「嗰時唔知佢諗緊咩,今次呢個Trip認識佢多咗。」振朗笑言:「其實朱仔係一個宅男嚟。」Winki衝口而出:「毒X,呢句Cut咗佢!」振朗則透露與朱仔拍攝《機場特警》時認識:「佢當時好似一個小Baby,唔會點出聲,要瘋狂撩佢玩。」後來振朗做了一個驚人舉動成功與朱仔「破冰」,朱仔回憶起當時的畫面亦不禁爆笑!

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓