WhatsApp呃人手法再升級!唔知情下「騎劫」帳戶?港人憑2點識穿騙局

文: 黃樂恩
2023.10.15

本港近期出現不少WhatsApp騙案,不少騙徒「騎劫」受害人帳戶後,以不同理由要求親朋好友借錢、轉帳等,手法相當高明。早前有網友在Facebook群組「黃大仙區友(黃大仙,新蒲崗,鑽石山,慈雲山......)」貼出一張對話截圖,分享友人在WhatsApp險受騙的經過,幸好最後憑2點識穿騙局,沒有白白損失金錢!

從截圖中可見,樓主友人在下午2時左右收到朋友訊息,當時對方聲稱銀行卡超過轉帳限額,故詢問「你手頭有無$9800?幫我過數」,同時承諾會在「聽日十點過翻俾(返畀)你」。當時樓主友人就回答「有很多(錢) 」,過了15分鐘左右,對方便傳送了一個渣打銀行的帳戶號碼、持有人名稱以及轉數快電話號碼等資料,並要求樓主友人「轉咗發圖同我講」。

最後樓主友人僅回答,「我得冥通銀行咋啵,你啱唔啱使 」,而對方則未有閱讀相關訊息。其後樓主在帖文中補充道,表示友人很早便發現該名朋友傳來的訊息有問題,指對方平常傳訊息都會先稱呼他,加上訊息中有錯字,才驚覺該名朋友WhatsApp遭到駭客入侵。得知友人險些被騙經過後,樓主決定在網上發文分享,提醒各位街坊要「留意番WhatsApp呃人手法」。

帖文一出,隨即引起網民討論,不少人紛紛留言表示「收過這樣的短訊」、「收過一模一樣既msg」,並建議樓主友人要報警處理,「呢排勁多,有齊對方戶口,拉得」、「即刻打去銀行擧(舉)報,凍結戶口」、「呢排勁多,有齊對方戶口,拉得」、「仲唔拎住個資料去報警」,當中更有網民認笑稱,「有晒資料,呢條友係咪新人?」、「P比佢 再問佢還錢」、「答佢過左數,唔使還,d錢留返坐監時慢慢搣」。

來源:FB@黃大仙區友(黃大仙,新蒲崗,鑽石山,慈雲山......)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓