香港人在北京|單文柔驚喜客串與老公陳展鵬首度同劇演出 第一集最大彩蛋扮老千爆笑連場

文: 羅志宏
2023.10.10

TVB新劇《香港人在北京》由陳展鵬、洪永城、吳若希、蔡潔、戴祖儀、傅嘉莉、吳業坤和陳星妤等主演,昨晚(9日)首播第一集爆笑連場,最大彩蛋絕對是陳展鵬太太單文柔(Phoebe)客串演出,更是單文柔與陳展鵬夫妻檔首度以同劇演出,劇情爆笑又驚喜!

昨晚(9日)首播的《香港人在北京》笑料連場,劇情講述徐港仁(陳展鵬飾)和太太鄺海倫(吳若希飾)誤墮投資騙案,身家損失慘重,該老千正正由陳展鵬太太單文柔(Phoebe)飾演,今次更是單文柔首度與老公合作拍劇,雖然二人在劇中未有同框,但單文柔隔空搵老公笨令觀眾啼笑皆非!

對此,陳展鵬受訪時笑言:「今次係想畀個驚喜大家,Phoebe選完港姐之後就畀我私有化咗,佢其實一直都好想拍劇,亦都係我嘅小fans,好希望可以同我合作。」談到兩公婆未能同框,展鵬坦言老婆有點失望,身為愛妻號的他不忘搞笑慰妻謂:「主要係我驚佢啲戲太好,會搶咗我啲戲!」

問到太太拍攝前有否向他取經?陳展鵬說:「因為都係得一場戲同埋幾句對白,所以叫佢最緊要Enjoy個過程、淡定同熟讀劇本,知道場戲要做啲咩就OK。」展鵬又謂絕對支持太太多點幕前演出:「一直都好希望身邊嘅人做到令自己開心嘅嘢,唔好太多拘束,依家小朋友都開始讀書,佢可以放多啲時間畀自己,做多啲自己想做嘅嘢。」

香港人在北京|演員陣容/劇情簡介 31歲吳若希首度孭重飛擔正女一 搭檔視帝陳展鵬北上

昨晚另一爆笑口場,是被挑選為苦主聯盟代表的陳展鵬和吳若希接受《慌張西望》訪問,兩人因怕被認出、不但要求節目組為他們打格仔和做聲音處理,更自行變聲作「三重保險」,場面爆笑。談到相關場口,吳若希受訪時笑言:「呢場戲我哋睇劇本時已經忍唔住笑!我哋拍嘅時候唔係諗點樣搞笑,而係諗用咩聲線去演呢場戲,有諗過要唔要扮某啲人把聲,最後我哋就揀咗用鴨仔聲。」

首度合作便默契十足的兩人,昨日還上演一場爆笑色誘戲,以性感睡衣上陣的吳若希搔首弄姿色誘陳展鵬,惟不解風情的陳展鵬以學習普通話及疲倦為由,拒絕吳若希之餘還為她披上外套說:「開咗冷氣呀,因住攝親呀,早啲休息啦!」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!