冒險樂園掟彩虹送iPod!港人曬10年前中彩虹大獎收據:當年經理成個人跪喺檯面

文: 溫藹紅
2023.10.12

冒險樂園掟彩虹送iPod?美國冒險樂園掟彩虹事件引全城熱議,最近就有港人就分享,自己10年前玩掟彩虹中特別大獎,成功收獲iPod一部,更曬出中獎登記收據,形容「當年個經理成個人跪喺檯面」,但及後再無呢支歌仔唱,有網民笑言「就喺因為你搞串咗」!

冒險樂園「掟彩虹」事件一度成為全城焦點,隨著港人議論不斷,有人更憶起過去「掟彩虹」的中獎經驗。最近有網民於社交平台群組發帖,分享10年前(2012年)曾中過冒險樂園的彩虹大獎,並成功獲得禮物iPod Nano(8GB),「當年個經理成個人跪喺枱面垂直望個銀(成5分鐘),最後確認我真喺中獎。佢畀咗呢張紙畀我一個禮拜後攞禮物」,並附上一張收據相片。
從相片中可見,該「美國冒險樂園幸運彩虹特別大獎中獎登記收據」,日期寫明為2012年6月24日,清楚列明獎品名稱、職員簽名、管理人員簽名、顧客簽名等,並有官方分店蓋章。雖然過去10年有多,但存根仍保存得宜。樓主指出,當年是在冒險樂園黃埔分店中獎,「從此彩虹大獎亦再沒有送禮物,只送代用券」。他又補充,「當年我中咗佢個大奬,有D(啲)感覺喺極度驚動咗佢個管理層。D職員十分慌忙及手忙腳亂」。
貼文隨即引來大批網民讚好及留言,有網民笑言「(經理)跪係檯面咁誇張」,打趣道是否「搵機會震郁個銀」,亦有人認為「因為要驗屍咁驗」;此外,網民亦紛紛分享自己的中獎經驗,「我30幾年前都中過一次,當時店員叫其他人停手,再叫經理出嚟睇,如果真正中咗,經理就會搖鐘。當年獎品係超大毛公仔」、「當年天水圍銀座中咗部PSP,之後就得返公仔」、「我同個仔經常都中綠同藍獎」。
不過,對於及後只送代用券,有網民笑道「成個幣圈比你搞彎曬啦」、「原來就係因為你搞串左」;又認為中到彩虹特別大獎,樓主可能已經用盡「呢一世人嘅運氣」,引來不少網民激讚!
早前有市民在社交平台群組發帖,指在冒險樂園屯門華都商場分店玩「掟彩虹」,因被經理指「砸界」無效,因而引發紛爭最終報警求助,並質疑代幣大過綠色中獎區域範圍。美國冒險樂園日前作出回應,否認代幣大於彩虹的圖案,並稱對於顧客作出的不實指控,深表遺憾。
 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓