你好我的大夫|蔡思貝委屈爆喊戲瀑布式眼淚超搶鏡 層次式演繹大晒視后級感人演技

文: 羅志宏
2023.10.13

TVB劇集《你好,我的大夫》今晚(13日)播出大結局,預告程嘉應(蔡思貝飾)心魔終極揭曉。而蔡思貝昨晚(12日)一集為中醫發聲的場口,演繹得相當沉痛及無奈,令不少網民對中醫面對的困難的處境身同感受,尤其一幕淚如雨下的場面,委屈爆喊的瀑布式眼淚超搶鏡!

今晚大結局的《大夫》,昨晚(12日)一集高潮迭起,原來本身已因病患突發性心臟病離世惹上官非的蔡思貝,遭媒體陷害誣衊、大字標題嘉應是劣跡斑斑的殺人兇手之餘,更連嘉應爸爸程醫師(陳嘉輝飾)也拉落水,指行山時突發性中風失救的他同樣是神棍中醫,無限自責的嘉應即崩潰爆喊。

相關場口蔡思貝全程哭得像個做錯事的小朋友之餘,眼淚鼻涕更是瀑布式落下,感染力強。連番受挫的嘉應,還被清勁(何廣沛飾)發現口腔嚴重潰爛,身心陷入嚴重危機…

來到結局周,劇情再度集中火力探討中醫,包括中醫在醫學界地位、於現今制度下受到的保障,及社會大眾對其誤解及偏見等,其中嘉應針對心臟病患Case有感而發的一句:「我覺得好悲哀,明明有病人死咗,點解我要慶幸好彩冇針到佢咋,我幫佢開藥或者針灸本來就係理所當然架…係!做完治療佢可能都會死,但呢種情況喺西醫都會發生架,點解明明我哋都係想救人,西醫就有權判病人死於自身疾病,而我哋中醫就要受到質疑?甚至負上更大嘅責任?社會大眾對中醫嘅了解實在太少,病人對我哋中醫師信任亦都唔夠…」更是發人深省,觸動網民熱烈討論。

 

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓