Nitori新推「有袖毛毯」 攤喺床玩手機都唔怕凍!今個冬天必備!

文: U Magazine
2023.10.16

Nitori剛剛新推出了一款新毛毯,專為鍾意在床上玩手機的朋友設計,厚厚的毛毯加了一對長手袖,就算瞓上床都可以碌電話,不怕雙手曝露於冰冷的空氣中,又不用收埋自己在被竇摸黑玩手機!

===========
同場加映:
【家居達人】整理收納專家教你洗衫小貼士 有效去除汗漬汗味方法、室內晾衫快乾秘訣

============

Nitori每年冬天都會推出「N Warm」系列的產品,使用「吸濕發熱物料」,可利用身體蒸發的水分轉為熱能,分為3種「熱度」—N Warm、N Warm Super、N Warm Double Super,而這張「有袖毛毯」,就是最暖的N Warm Double Super,更有減輕靜電及抗菌防臭的功能,亦可以放入洗衣機洗。

毛毯中間有一對使用同一物料製成的長袖,無論在坐在床上或瞓在床上,雙手都可以暖笠笠玩電話。

有袖毛毯的設計非常細心,毛毛袖很長,可以遮蓋手掌,而且有鈕扣位,將毛毯穩固在肩膊上,連條頸都可以保暖!

另外,毛毯的頂部是U型設計,瞓覺時都可以確保肩膊暖笠笠,耳仔都可以暖一點!

這麼好的設計,售價6,490円,約$340左右,非常抵買,絕對是今個冬天必備!不過,應該大家都有這個想法,Nitori日本官方網店一上架就完賣!未知門市會否還有貨,亦未知會否再返貨,想買的朋友就要密切留意!

text/ Katty
photo/ Nitori

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓