陳展鵬被爆同老婆「炒大鑊」? 高招數$23即刻氹掂和好如初

文: 黃樂恩
2023.10.16

港姐出身的單文柔(Phoebe)與視帝陳展鵬在2018年結婚,婚後誕下女兒陳諾瑤(小豬比),一家三口不時在個人社交網站分享生活日常,十分溫馨!轉眼間二人已經結婚五周年,日前單文柔在IG上分享兩人在內地拍攝的趣事,其後還在文中大曝陳展鵬激嬲老婆時的求和招數,即入內文睇詳情啦!

現年33歲單文柔自婚後便淡出幕前,專心相夫教子,不時也會做「跟得夫人」,帶4歲愛女「小豬比」陪老公到內地工作,並在IG上分享一家三口的生活點滴。早前(13日)趁著結婚5周年,單文柔就在IG上分享兩人在內地拍攝的趣事,「呢張相係上年拍《香港人在北京》嘅時候影,早上為左小事互相頂咗兩下嘴,其實都忘記了什麼事,當時就感覺好似好大件事,同日我去接佢收工嘅時候,他買左杯「原諒檸檬茶」給我,然後帶我去左間鋪頭,指着塊牆叫我看」。

從照片可見,陳展鵬前方有一杯名為「原諒檸檬茶(泰綠)」的飲料,價錢為人民幣$23,還有一張道歉小紙條上,寫著「單文柔,別生氣。老公」,雖然還有一句話被遮蓋着,但相信單文柔看到這張小紙條後心都融化了。

其後單文柔還在帖文中分享夫妻相處之道,「生活難免會有磨擦,發現好多時都係男生執着喺道理上,女仔就講情感。兩個人相處就係一個學問,要體諒對方嘅難處,多包容對方嘅短處。陳生!我哋要繼續好好學習,五周年快樂!#1013」

來源:IG@smyphoebe

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!