羅密歐與祝英台|陳茵媺九年冇拍劇重返幕前做打女 陳氏一家五口睇父母拍戲溫馨滿瀉

文: 羅志宏
2023.10.17

TVB台慶劇《羅密歐與祝英台》昨晚(16日)正式首播,九年沒有拍劇的女主角陳茵媺甫出場即霸氣十足,首集出場即大顯身手搶盡首眾眼球,尤其360度車上翻滾、以及開槍加單手制服敵人動作一氣呵成,令觀眾嘆為觀止。而昨晚,陳茵媺與陳豪就孖仔女齊睇首播,畫面勁溫馨!

九年沒有拍劇的女主角陳茵媺甫出場即霸氣十足,面對敵人眼神凌厲、要使詐時絕不遲疑,面對疼愛的表妹茱麗葉(游嘉欣飾)時又嚴厲溺愛兼而有之,演繹用心,網民對於闊別多時於公仔箱再見陳茵媺亦大感振奮。

另外,陳茵媺的動作場口更是令人眼前一亮,除了一氣呵成完成連串高難度動作,既有流暢自如的花式轉槍,還有邊向左右兩邊跑邊連環開槍、翻身跳上車作360度翻滾、向後方大腳趷起踢跌敵人,以及單手制服敵人兼將對方拋至半空再緊接向前方開槍的場口,精彩絕倫。

對於陳茵媺榮升打女,網民大讚有型之餘,更直指看至心跳加速。向來在大眾心目中是模範幸福家庭的陳氏一家五口,昨晚更齊齊坐在電視機前看首播,陳豪更負責拍片紀錄過程,溫馨滿瀉。

談到相關場口,陳茵媺坦言全靠事前做足準備及訓練,拍攝時才事半功倍:「主要花咗好多時間練習滾地、接槍同轉槍,每日都要拎番屋企練,一有時間就要轉,因為拍攝時間好Rush,萬一整跌咗支槍(要NG)就死喇。仲有踢腿都唔係一時間就踢得咁高,要一個星期練幾次,之後拉吓拉吓就會踢得愈嚟愈高。」

陳茵媺續指在鏡頭前長期「充滿力量」絕對是難度所在:「就算已經拍咗幾次、覺得攰喇,都要keep住好有殺氣同energy。」昨晚楊證樺及游嘉欣的轉槍動作亦是焦點所在,楊證樺除了難得在鏡頭前展現型格及敏捷一面,其搞怪造型、聲線及癲狂行為亦令人留下深刻印象。

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓