不正常愛情研究所|行內髮型師親爆當紅男歌手疑撻着靚女髮型師 驚爆事主真身兩個字貼士呼之欲出

文: 羅志宏
2023.10.19

TVB J2台節目《不正常愛情研究所》今晚(19 日)播出一集大講「失戀剪頭髮定律」,由麥惠琪(Susuca)、文頌男(Koba)及 3 位 J2ers 黃紫恩(Jojo)、陳國麟(Doniven)、胡敏芝(Karen)擔任主持。席間請來髮型師分享行內秘聞,驚爆疑似有當紅男歌手撻着靚女髮型師,更留下兩個字的貼士。

今晚(19日)播出一集裡「有故事的人」環節,請來在金鐘任職的專業髮型師 Hikii,他不單大爆有同行認識了闊太後忽然富貴,更揞名爆有現役當紅男歌手,疑似與靚女髮型師日久生情。

事緣Hikii 被問到有否遇過藝人跟髮型師愛上了的故事,Hikii 聞言霸氣回應:「一定有!因為感情嘅嘢好難控制。」並續說:「係髮型師女仔同男 Artist。(有冇貼士?)都幾紅,歌手嚟架。(近期嘅事?)近期。」談到事件中的女髮型師,Hikii 補充謂:「行內出名架,佢絕對靚嘅。」

由於分享內容花生,Hikii 遭主持圍攻要求進一步貼士,Hikii 故弄玄虛一輪後拋出了這樣一個貼士:「兩個字」,令全場為之嘩然。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓