張致恒老婆雯雯拍Youtube片親解夫妻關係世紀謎團 被問「點解咁不滿但仲生仔」原因好簡單

文: 羅志宏
2023.10.21

藝人張致恆(Steven)與老婆雯雯自誕下第四胎仔仔後,關係似乎終於轉好。日前,雯雯曾在社交平台上因為財困窘況而公開求救,事隔三日雯雯就宣布進軍Youtube界拍片,而第一條片亦火速面世,當中內容拆解了不少世紀謎團!

事隔一日,雯雯火速推出第一條影片,標題為「深夜夫妻Q&A」,當中就親自拆解了網民對張致恆與雯雯的三大世紀謎團,首先澄清了張致恆其實並沒有患上任何「性上癮」疾病;之後被問到「點解雯雯唔返工」,兩公婆就異口同聲地表示因為雯雯在婚後的四年來幾乎一直處於懷孕狀態,加上要照顧小朋友的關係,因此未能外出返工。

接著,兩公婆又被問到「點解咁不滿張致恆但又繼續造人」,雯雯的回答就非常簡單直接,直言「係好不滿,咁一年裏面仲有啲日子係關係好少少,就係咁」。

雯雯早前在IG社交平台突然公布將開啟YouTube頻道,表示頭炮之作將會是與老公張致恒的Q&A問答,並開放提問讓網民留言問問題,之後更貼出了YouTube頻道的名稱「Uglymamalivechannel」,簡介寫道「4寶媽的日常生活~」,還歡迎網民訂閱。

 

 

圖片來源:IG@雯雯、影片截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓