香港人在北京|蔡潔性感大晒玉背上半身只得一塊布 近距離睇白滑皮膚色誘陳展鵬

文: 羅志宏
2023.10.25

TVB台慶劇《香港人在北京》昨晚(24日)播出的一集,劇情講到蘇菲(蔡潔飾)陪同港仁(陳展鵬飾)去珠海傾生意,後來蘇菲飲醉酒獲港仁送回酒店,對港仁餘情未了的蘇菲借着酒意告白:「點解你當年要失約,如果你有嚟到嘅話,我哋世界就唔同晒…」蘇菲說罷情不自禁吻向港仁,而身為愛妻號的港仁最終把持得住,用手指放在嘴前拒絕蘇菲獻吻!

提到大露背晚裝大晒白滑玉背非常搶Fo,蔡潔笑言:「我都覺得個造型好靚,其實嗰件晚裝上半身只係得一塊布,但出嚟效果好靚!」談到美白和健美心得,蔡潔大方分享:「我以前好鍾意飲牛奶,可能同飲得多牛奶有關係!同埋我幾喜歡練背肌,但唔係練大隻嗰種,練背肌除咗可以保護脊椎令到女士線條更凸出,仲可以令到塊面更Firm。」

至於該場床上獻吻戲,蔡潔坦言沒有尷尬:「大家都係專業演員,嗰場主要係講個氣氛,大家都係盡力去演出嗰場戲嘅氛圍,展鵬厲害之處係唔會令你緊張,我哋喺輕鬆嘅氛圍下完成拍攝。」

蔡潔坦言獲悉與展鵬合作時,曾經擔心招架不住:「因為我嘅角色要Lead住佢嚟行,我喺度諗佢氣場咁勁,我得唔得㗎?而展鵬喺劇中對住我同吳若希都係處於下風,但佢Carry得好好,演到港仁嘅可愛同天真面,一出場就會Catch到大家嘅眼球,但又唔會太鋒芒畢露,我終於領教到視帝嘅功力。」

 

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓