港男跌銀包 八達通遭賊仔狂嘟 因做1件事自揭身份?網民:連電話號碼都有埋

文: 黃樂恩
2023.10.27

跌銀包的確相當麻煩,除了白白損失了金錢,還要花時間去補領證件!最近有名港男在荃灣遺失銀包,於是在網上發文尋找失物,萬萬沒想到後來翻查八達通消費紀錄時,竟發現拾獲者擅用他的八達通交電話費,直言對方此舉動完全是自揭身份,「真係勇者」!事件一出即獲大批網友熱論,紛紛留言「夠晒料捉」、「電話號碼齊晒,等坐監啦」,希望警察可以盡快報警拉人!

日前(22日)有港男在Facebook群組「香港失物報失及認領群組」發文尋找遺失銀包,他表示遺失時間在昨晚10月21日晚上23:00-23:45,遺失地點在荃灣荃灣德華公園公廁附近,啡黑色銀包,內有八達通及證件,並呼籲拾獲者轉交至警署。但後來港男再翻查八達通消費紀錄時,發現拾獲者竟然擅用他的八達通交電話費,「執到八達通敢用來交電話費,真係勇者」,並表示對方的做法完全是自揭身份,目前已報警求助。

不少網民看到帖文後紛紛爆笑,留言稱「交電話費=天才!好想知ending」、「其實夠晒料捉,如果捉到報吓喜 好想聽呢啲勵志故事。」、「電話號碼齊晒,等坐監啦」、「已經有足夠證據 希望你成功拎返張卡」、「有哂線索,唔知拉唔拉到呢」,當中更有網民推斷拾獲者應該是年輕人,「交$266唔似老人家月費,應該係後生仔女,警方多謝你提供咁好嘅資訊,唔使做咁多嘢,人名地址電話號碼齊晒,等坐監啦」。

但亦有網民擔心事主如何證明自己才是該張八達通的主人,「你張八達通係個人定租用?」、「一陣阿蛇(警察)會唔會問點證明張發達嘟(八達通)係你㗎?」而事主亦有對此回應,指自己一直以來都是用該張八達通領取消費券,今次在網上發文主要也是希望拿回證件,目前已就事件報警,至於能否找回失物、查出擅用八達通的人,他則表示不抱期待,「報左案落左口供,捉唔捉到真係難講」、「其實都好睇阿sir 有無心捉人,小case 真係唔抱有希望」。

來源:FB@香港失物報失及認領群組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓