港人嗌外賣$82得咖哩汁白飯!一睇張單竟然咁寫欲哭無淚

文: 黃樂恩
2023.10.28

港人工作繁忙,唔少人都會貪方便嗌外賣,方便快捷又慳時間!但早前就有網民發文分享嗌外賣遇到的騎呢經歷,稱自己經外賣平台下單買$82咖哩雞飯,沒想到因為店員一個錯誤,最後只收到一碗「素菜咖哩汁」兼白飯,讓他感到哭笑不得!事件隨即在網上掀起熱論,更有細心網友發現店家不但「走雞」,而且就連薯仔都冇,令一眾網友笑爆嘴。

最近有網民於Facebook群組「食物放提 Free Food Flow」貼文,指自己竟遇上「傳說中嘅咖哩雞飯 走雞」,原來事主早前叫外賣咖哩雞飯,但送來的餐點只有一大碗「素菜咖哩」與白飯,仔細檢查單據才發現,「唔知好嬲定好笑,原來職員誤㩒"走雞"」,並上載單據以及餐點的照片。

從照片可見,相中只有一盒白飯、一碗咖哩汁,而收據上顯示咖哩雞飯售價為$82,並在餐點備注寫上「走雞」,相信是餐廳職員一時大意誤按了「走雞」。其後事主表示自己已重新落單,並在帖文問道「附近有冇朋友啱食香噴噴白飯及大碗素菜咖喱,調景嶺站取可pm」,並加送單個榮華月餅連罐。

最後該盒咖哩「走雞」飯成功送出,而事件更引起不少網友熱烈討論,紛紛留言「走雞係咩玩法」、「漏咗個『咪』字」、「新出的」、「特別係咖哩雞飯走雞」,亦有細心網友發現店家不但「走雞」,而且就連薯仔都冇,「但係走雞,竟然薯仔都冇一舊」。另外也有網民分享嗌外賣遇到的騎呢經歷,「試過老麥走醬變咗走包。所以我明」、「我見個一單,蝦仁炒蛋走蝦」。

來源:FB@食物放提 Free Food Flow

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓