香港人在北京|傅嘉莉女漢子大改造變索爆女神 孖洪永城床戰玩到見血:呼吸都要有戲

文: 羅志宏
2023.10.27

TVB台慶劇《香港人在北京》自播出以後引起不少話題,其中以傅嘉莉(Kelly)人氣急升最受網民關注。昨晚(26日)一集傅嘉莉再獻新猷,孖洪永城上演爆笑「見血」床戲,搶盡焦點,更由女漢子大改造變成一位索爆女神,畫面美不勝收。

昨晚一集,Funny(傅嘉莉飾)接受好友淼淼(陳星妤飾)大改造,由平時的男仔頭搖身一變成索爆女神!Funny在夜店艷光四射吸引不少男士目光,喝醉的阿喱(洪永城飾)竟不認得Funny兼上前搭訕,兩人攬着跳舞之餘,阿喱還錫了Funny一啖。

之後Funny扶着醉倒的阿喱回酒店,兩人意亂情迷下差點發生關係,一直暗戀阿喱的Funny在臨「埋牙」之際流鼻血,搞到阿喱成面都係血!酒醒後的阿喱發現自己臉上全是血加上床單布滿血漬,誤會自己奪去Funny初夜,令他非常懊惱。後來阿喱知道只是一場誤會…

講到相關床戲玩到見血,傅嘉莉就笑言:「我同Tony睇到劇本時都忍唔住爆笑,拍攝時我望到Tony成面都係血,我係要將個人『退』後啲,因為當時拍緊Tony大頭,我驚我係咁笑會震到Tony!」

傅嘉莉補充指床戲雖然望落爆笑,但拍攝時有一定難度,她說:「首先啲血嘅濃稠度要好準確,唔可以太稀或者太『杰』,拍攝前都試咗兩次先調較到。同埋要令到啲血喺鼻哥流出嚟係好考功夫,我要靠呼吸控制個力度,冇諗過我嘅鼻都要做戲,真係呼吸都要有戲!」

 

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!