深圳大閘蟹|港人勁搶深圳盒馬大閘蟹!人潮逼爆「左揀右揀」場面墟冚 網民憂生蟹都變死蟹

文: 溫藹紅
2023.10.28

深圳大閘蟹近期人氣高企,全因又平又大隻性價比高!近日繼續有大批港人北上專程去盒馬搶平價大閘蟹,從相片所見,人潮蜂擁而至,人流好比賣場內的大閘蟹,幾乎逼爆全場,你一隻我一隻「左揀右揀」 ,不少網民直言誇張,更擔憂「生蟹都變死蟹」!

隨著上周重陽節,港人放3日連假逼爆深圳各口岸後,有網民再於周三(25日)透過Facebook群組「深圳大灣區國內吃喝玩樂開心分享區」發帖,直擊深圳大型超市盒馬鮮生,有大批顧客勁搶大閘蟹的墟冚場面。

樓主表示,該處是會展中心正門對面皇庭廣場的盒馬鮮生。從相片所見,場內正售賣陽澄湖大閘蟹,驟看「蟹貨」數量龐大,大批顧客正圍著檔口揀選心儀蟹仔,並紛紛拿取保鮮袋打算「入袋」,人流相當誇張,連樓主都指「好多人買」。據了解,盒馬大閘蟹每隻最平賣$29.9元人民幣,如果一次購買4隻則僅需$99元人民幣,並提供額外付費的即時蒸煮加工服務。

愈來愈多港人湧上深圳買蟹,網民雖然見慣不怪,但對於大批客人「上下其手」揀大閘蟹,直言「生蟹都變死蟹」、「上星期見到咁情況才沒買,個個人擇來擇去摩(摸)過晒」、「一人練(捏)一下,乜蟹都死啦」,認為見到都不敢買。有市民就表示,連平日都如此多人流,會選擇去如山姆超市、東門等其他地方購買。

根據香港海關規定,大閘蟹未有列入禁運或受管制物品名單中,若是表明自用,而且攜帶數量「合理」,不論生蟹或熟蟹都可帶入境。不過建議大家出入境前最好留意政府最新規例!

資料及圖片來源:FB@深圳大灣區國內吃喝玩樂開心分享區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓